divendres, de març 07, 2008

Tinc una llibreta... bé, en tinc unes quantes en realitat... A la meva llibreta hi apunto coses, coses que em passen pel cap i penso ai!! això ho hauria d'escriure al blog o ai!! això fa gràcia... el què passa que mai recordo passar allò que escric, de la llibreta al blog. Que ara ho podria fer, però és tard i estic cansada i clar, troba-la! la llibreta eh... Després tinc una llibreta on hi escric somnis i una altra on hi escric coses que he de fer en aquells típics dies que tens tantes coses a fer i necessites ordenar-te la ment de manera més gràfica. També en tinc una, on m'apunto altres coses com despeses o idees per reunions... A part d'aquestes llibretes tinc l'agenda és clar. LA d'escoltes i la de l'autònoma, que me les han regalades... El principal problema és que són tyantes llirbetes i tant variades, que a vegades no sé on toca escriure què o no trobo la llibreta desitjada. Ara què hi penso, contant totes les llibretes que tinc, creieu que m'hauria de sentir culpable per ser una persona poc sostenible? Perquè a més, són llibretes que començo i mai acabo! A l'estanteria en tinc unes 5 començades amb diferents coses i que no estan acabades... Què en diria en Capità Planeta de tot plegat?


2 comentaris:

e. ha dit...

el capità planeta et diria que aprofitéssis aquest reguitzell d'idees per escriure-les a la llibreta digital (usia, el blog), que és molt més sostenible ;)

Anna ha dit...

Jo ja t'entenc eh? Amb això de les llibretes, algun dia comptaré les que tinc a casa i segur que en tinc més que tu.;)
L'important és donar-li a la llibreta la seva funció corresponent, si fa de diari, de seguiment de comptes, o què.

L'important és que tinguis aquest neguit per escriute coses, no? I al capità planeta segur que li agrada la gent amb neguits:P:P:P

Endavant amb el Blog!!!