dilluns, de febrer 26, 2007

Cosa si fa una domenica a Palermo?

Salve!

ara ja toca continuar sola! ahir va pirar ma germana i en principi estava una mica així tristota, però de seguida em vaig adonar que m'aniria tot molt bé. Donant una volta per PAlermo em vaig trobar al FRank i al JAck,i em van saludar i vam xerrar una miqueta i em van dir que quan volgués que passés pel restaurant, encara que no em quedessin soldi!

després vaig quedar amb una noia mallorquina que bé, és la germana d'una noia que treballa amb ma germana i vam estar xerrant una bona estona. van venir dues amigues seves i després em va trucar al JAke, us he parlat del noi americà que em va ensenyar un pis? doncs això, que em va trucar per si volia anar a sopar amb uns amics, i com que no tenia res més a fer vaig dir que si! i vaig coneixer més sicilians de centre dreta, però vaja, que són molt divertits i acollidors, em van adoptar com a la seva "piccola sorella". Vaig acabar a ca seva veient sospechosos habituales en italià!!! còmic tot plegat! i avui m'han convidat a dinar al pis (pasta com no!!!)

Avui al meu pis em toca fer el sopar a mi així que em nego a cuinar pasta (mai creia que diria això), faré... arròs! jaja

Demà aniré a veure un altre pis i com a molt tard, dimecres decidiré definitivament. JA tinc ganes d'instal·lar-me definitavemnt i començar una rutina! que les classes encara no sé quan comencen tampoc. ja us aniré informant...

Aina Tella, blogspot, Sicília

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Ondia nena,

O jo m'he perdut algun post, o no entenc algunes coses que passen... jaaaa pots fer una llista d'aconteixements!:

1. Jo pensava que ja havies escollit pis, encara no? Estàs mirant pisos?

2. Qui és aquest Jake que et convida a casa seu a veure sospechosos habituales (això és pitjor que veure friends, eh ;)) i a dinar?

3. Com pots ser que a sicília hi hagi tants franks, jacks, jakes... això no era itàlia?? tu te n'has anat a nuevaiork!

4. Al pis us repartiu els àpats i cada dia cuina un?... no em diguis que ELS HAS FET FRICANDÓ (i a mi no)!!!

Petons!

Ainetta ha dit...

1)la cosa es que el pis on estic ara no crec que sigui el definitiu pk esta apartat del centre i en tinc dos de vistos al centre, on hi ha màes llocs per sortir i tal
2) aquest jake no ès italià, és americà (què fort, en aquest teclat hi ha tecles per les e i les a accentuades) i viu amb sicilians i és profe d'anglès i mira, és un noi sociable es veu
3)el jack i el frank si que son sicilians pero mira...
4) no hi ha un ordre establert al pis, és bastant rollo quan tu ho puguis fer fes-ho. Clar, n'hi ha un que està tot el dia a casa sense fotre brot (us ho juro que aquests quan acaben examens no foten res de bo) i no! no els hi he fet fricandào... jejeje

Pep ha dit...

Hola bonica !

no sabia pas que estaves a Palermo, sabia que érets a fora pero fora és, sovint, un lloc abstracte i poc definit que queda massa lluny ni tan sols per imaginar-se d'anar-hi.

En tot cas celebro descobrir la teva presència a la Bloggsfera (mmmm es diria així això ?) Espero poder seguir les teves peripècies !

Un petó ben gros !

^_^ Pep

(Per cert aquest cap de setmana vam estar a l'Alguer (l'àmbit de veguerias "al completo"), ja posats podríem haver vingut fins on ets tu, total llogàven bicis allà al costat ... )

Anònim ha dit...

hola guapa!

m'alegra veure que tot et va guai, així m'agrada, fent relacions públiques, però de moment veig que és gent rara rara rara.

ja t'has cansat de la pasta? jo crec que no em cansaria mai!
si fas arròs, prova-ho de fer-ho a la senegalesa... patata i ceba i una mica de picant, i tot d'especies rares (ben barrejadetes, per donar-li color i gust) despres vedella o peix.... tu ja saps oi? i ala, cada dia això. fins arribar a l'aigueta....

be, espero veure avui a la maria, que tenim reunió, si no la veig la trucare per quedar i fer lo dels bitllets ja! i a veure si algu més s'apunta.

per cert, es veritat que els trobo sota les pedres....jaja! ja t'explicare perque la meva última història no te desperdici.

ah! jo tinc fotolog (diferent) no és tan intelectual com això (jej!), i l'actualitzo molt de tan en tan, visital! www.fotolog.com/lau84.

un petonet mol fort!

Anònim ha dit...

Ei petita!! Mb no?? de moment pinta mb la teva aventura!! Ara, si no t'inviten a sopar i això..t'arruinaràs!!

Kuan koneixeràs italians d'eskerres??
Jo els 3 de palermo k konek eren comunistes..i tenien noms italians rotllo Manfredo, Marco i koses aixi..

En fi, molta sort! Volem veure italianes tb!!:P!

Anònim ha dit...

Ei!!! Ja veig que vas fent bones amistats polítiques!!! Així si que faras país!!!

Una pregunta: quants catalans coneixes allà?? Que si mallorquins que si em trobo nosequí d'un restaurant (ja tens amistats sicilianes de la burgesia!!!)

Ens veiem!!

Oriol

pablo ha dit...

papagaya!! com va tot??
al bahia estan avisats sobre la teva càmera, si sota una catifa di merda apareixen els nostres caretos...t'aviso i te l'envio amb un llacet i tot!

com va per allà? buscaré el jugador mític del Palermo pq puguis fer de tifosa amb sentit!

apa doncs, recorda't de la perduda posterior, eh? ;) :p


un petó


pd: un dia d'aquests et faig un mail relatant-te les evolucions (o involucions) dels nostres nens i nenes.


saluti!

Anònim ha dit...

Hola petita,

Deu n'hi do, quina social·lització, en pocs dies ja coneixes mitja Sicilia (la mitja que és de dretes pel que veig)...Em puc imaginar ja les bromes que deus haver fet del Berlusconni jejejejej

Veig que tot et va molt bé, però jo encara estic pendent que em facis una perduda (ja ens entenem ;) )

Doncs res, cuida't molt, i recorda que et la futura Ministra d'exteriors, deixa el pavelló una mica més alt que el Moratinos. :D

Ens veiem (d'aqui uns dies)

un petó,

j.

PD: no m'agrada la pasta

Ainetta ha dit...

Ciao Ragazzi!!
sono contenta da sentire da voi!
Volia fer un nou post, pero no se pk no em deixa l'ordinador i m'estic estressant amb tants italians al meu voltant! estic a la uni pk a casa ja no tinc internet
I ès que m'he canviat de pis! visc al centre, prop de l'estacio de trens i dels llocs de festa i tal. ARa visc amb una noia italiana d'esquerres!!! i el seu novio que ve sovint, i dos irlandesos que estan fent la quaresma pero en realitat no son religiosos i beuen wisky despres de treballar jajaja estic molt contenta d'aquest pis pk te una terrassa molt txula on es veuen les terrasses de la ciutat i les muntanyes etc etc es mt bonic!!!
la veritat es que encara no m'he cansat de la pasta pq m'encanta pero n'hi ha per cansar-s'hi!
Si voleu venir-me a veure ja sabeu! de moment la sara ve del 29 al 3 abril!
buenu que piro que hand e fer classe o no sàe quèe! ci vediamo??
Ciao CIao!!

Anònim ha dit...

Caram caram, així que tot astupendu. És l'adreça definitiva aquesta? Si me la dones algun dia potser et trobes una sopresa al correu sobre una cosa que queda pendent (no et pots quedar només amb Jorge Ben!). Si ho envio a contrareembolso serà "redistribució de la riquesa" o simplement guarro? Apa, sort.

Ainetta ha dit...

Mita'l el Piju!!! ; )
Ja he deixat la nova dire en un altre post! si no saps què fer i vols fer-me un regalet ja saps! ; )
ja cuides el carrer dels veguers? jo n'estic buscant un per aqui per Palermo, tot i que la via del pappagallo em convenç bastant!
Records i petonets a tots!!! I diga-li al Feu i a la Monica, que em tenen oblidada! son les unics que no m'han enviat cap mail! ;)