diumenge, de gener 07, 2007

Bones Festes... o no?

Tot solucionat!
els rumors del barri eren certs, el blog de l'Aina s'actualitza! Any nou, blog nou no? El problema és que les festes, aquest any han estat difícils. Crec que mai havia tingut tantes ganes que s'acabessin les festes de nadal. Potser era perquè en realitat festa festa, no tenia sinó que havia de treballar, o potser perquè ja no li trobo la màgia de quan ets petita i et creus que de debò un tros de fusta fa caca però no caca com tu, ta mare, ton pare o la resta de persones al món, sino que caga regals!!! I també n'estàs convençuda que la nit del 5 vas sentir com els reis entraven i els camells xurrupaven l'aigua de les palanganes i Melcior, Gaspar i Baltasar es cruspien les galetes i es bevien el xupito de conyac ( en realitat ho feien tons germans o tons pares). JA m'agradaria ja tornar a creure'm tot això i no haver d'anar a comprar uns regals per obligació quan en realitat no en tens ganes i has d'aguantar les aglomeracions a les botigues petites rollo NAtura, o les aglomeracions als carrers el dia de la cavalcata (o cavalgata?) que no et deixen creuar el carrer per poder arribar a casa quan tornes de comprar els últims regals que et quedaven i que havies deixat a l'últim moment com sempre...
I després, toquen les rebaixes. Aprofita ara que està tot més barat! tornen les aglomeracions i el comprar per comprar fins que arribes a finals de mes i comences a estalviar per quan vingui el dia de la mare i el dia del pare (altre cop regals obligats), sant jordi (llibre i rosa que sinó quedes malament), la festa de sant joan (sinó surts de nit, vaya primo!), bla bla bla...
Qui es va inventar totes aquestes festivitats? L'Església Catòlica o el Corte Inglés?


Ei però que tampoc voldria semblar negativa eh! Que també he tingut dies en què m'ho he passat molt bé! El millor, el 30 de desembre! Soparet amb amics, festa aniversari per amics i ballaruca amb amics! Quan ho repetirem això?

12 comentaris:

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeep!
Jo vull veure akestes fotoooooooos!!
Ki te fotos!!

Salut i cau! ;)!

Ainetta ha dit...

Pierita!
les tinc al msn spaces! tu mateix, tria i remena!

Anònim ha dit...

jo tinc la millor foto d'aquell dia...algú la vol veure? ;) :P

Anònim ha dit...

Aina!!
Com va molar el dia 30!! Hem de repetir!!!!!Quan vulguis!!!
Jejeje, jo aquest any estic contenta dels regals que he fet a la meva família, mira, ja t'explicaré quan ens veiem.

Petons i estalvia per Palermo eh???

eva ha dit...

Estic convençuda que aquestes festes les va inventar el Corte Inglés.
Sant Valentí, el dia de la Mare,...

Anònim ha dit...

Qui és peudemicro? el teu micro és autosuficient, roviretx? ;)

Jo també ho vaig passar molt bé... però no ens posem nostàlgics, que ja ho hem dit 300 vegades i al final semblarem uns güelos recordant aquell dia que vam anar de festa junts... ;)

Jo per Sant Joan no sé si sortiré... tinc un final just després! cagonlou... ho haurem de fer abans d'això, i abans que marxis a spaguettilandia!!

Petons

Anònim ha dit...

home..qui sóc..l'únic a consell que entre les cames..hi té un peu de micro..

Aina, kin és el teu space?? pk jo no el sé..i klar..papagayaspace? napiudaspace? fanaletspace?

Salut i cau!

Anònim ha dit...

Doncs com el teu peudemicro acabi amb una mitja, quin fàstic! :D

Ets el pierita, però.. per què no et podem dir Pierita, ara?

I la cançó que et vam fer l'Aina i jo, i un fanalet, amb tot el nostre amor... on quedarà? :(

Anònim ha dit...

Per cert Aina, vaya foto de triar... tots sortim d'esquenes i només se't veu la cara a tu... egocèntrica! ;)

Ainetta ha dit...

Pierita, msn spaces mira-ho des del messenger!!!

Esteve ha dit...

jejejejejejejejejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejejejejeje

(veus com si que vinc de visita el teu blog, tots els dies...)

pablo ha dit...

bondia! Ja tens 12 comentaris, tindrà èxit de debò el teu blog?

Ara hi ha un blog nou, tot just de fa 1 dia, que també és molt i molt xulo. Visita'ns a ratafia-i-garnatxa.blogspot.com.

Vagi bé