dilluns, de gener 15, 2007

CANVIS: ja hi penses?

Ja fa una setmaneta que no escrivia al blog però tranquils! que no ha quedat en l'oblid ni ha passat a la memòria històrica cortsenca! Aquesta setmana he tingut algun imprevist amb el tema erasmus i és que els italians ja estan fent italianades abans que arribi i m'he preocupat una miqueta... però ja està tot solucionat! (o part vaja!)

Suposo que els canvis sempre fan por perquè tot és incert. No saps mai què pot passar: sortirà bé o malament? M'equivoco o ja faig bé? I si.... Els "i si" són els pitjors així que suposo que el millor és anar fent i no pensar-hi gaire. Suposo que així va fer Zapatero quan va guanyar les eleccions... i així li va anar... Prefereixo decidir el meu dia a dia segons el què em diuen les sensacions i els impulsos. A vegades la cago però cagar-la també t'aporta coses no? D'acord, potser després de prendre la decisió a la valenta estic dos dies pensant "què he fet!" i llavors és quan surten tots els dubtes, et fas preguntes, te les respons i quan ja has dut a terme el què havies decidit, veus en què t'has equivocat i en què no i trobes la decisió correcte. Però clar, fins que no ho proves, mai ho saps no?
Vosaltres les decisions més importants que heu près, les heu rumiat durant molt temps, o han estat impulsos??
Va contesteu, que us regalo una foto de la Peggy molt sexy!

7 comentaris:

eva ha dit...

Impulsos, no hi ha dubte. Endavant!

e. ha dit...

guapaaaaaaa

quants milers d'hores t'has passat afegint els teus preferits de música i llibres? ;)

Ainetta ha dit...

Res tia, fixat-hi! le spelis són les frikis de les que semrpe parlo! el priemr que se'm va passar pel cap, ja es nota no? jejeje
i música, el què estava escoltant aquell mateix dia! Si m'hi poso a pensar en quins grups, llibres i pelis són les millors de totes, m'hi passaria dies pensant-hi! massa música, massa llibres i massa pelis bones per triar-ne algunes!!
Ara, que de música si que us recomenaria Jorge Ben, grandiós!

Esteve ha dit...

ep, crec que les coses que les millors decisions son aquelles que no donem voltes a les neurones(aquells que tingueu)... així que sempre amb el cor! mai amb el cap!
PIM-PAM

e. ha dit...

Jo no t'entenc sexitària, què vols dir? :D

Estic amb l'Anna, els impulsos estan molt bé quan ja tens una visió del que t'està fent dubtar molt apamada, molt reflexionada. Així és fàcil deixar-se portar.

Jo això que diu l'Anna, d'anar a viure a l'altra punta del món, crec que ha de ser convingut per una reflexió: si el que serà motor de la teva vida és als iuesei, doncs anem-hi que hi falta gent!... les anades no són "indefinides" si un no vol (i ara, ja m'has entés, fes el punyetero cv i menja't el món :´-))

Jordi Borràs ha dit...

em sembla que tu i jo ens coneixem ;-)

Anònim ha dit...

papitxuels!

ja has arribat,eh?

a veure si actualitzes amb notícies fresques!!!! de la càmera ni rastre, he de tornar a baixar al bahia a veure què....ja t'informo! L'Anna em sembla que compta amb anar a Objectes Perduts de l'ajuntament....a veure si la recuperem!!


apali, un petó!

Pablo


...i recorda, perduda, eh? ;)