dijous, de desembre 21, 2006

Per algun lloc s'ha de començar

D'acord, ja ho he pillat! He fet unes visites a diferents blogs i fotologs i ja he pillat de què va el tema... reflexions profundes sobre les rallades mentals, típica cançoneta per definir com t'ha anat el dia, explicar quants cops t'has rascat el cul avui, foto artística... vindria a ser això, no? I això dieu que ho llegeix molta gent? Perquè hi ha blogs que semblen culebrons eh...
doncs res, es farà el que es pugui! Ara, això d'actualitzar el blog cada dia... i llegir els dels altres... i lo de les cançonetes... no és molt recurs fàcil?... i això d'explicar les meves intimitats... si ho ha de llegir molta gent.... i les fotos... m'he de comprar càmera digital? com no me la portin els reis... ai quantes coses!!!! haurem de fer un esforç!

Doncs res, penjo la foto de la festa de nadal! que va rulant de blog en blog dels del cau! I és que va ser força divertit tot plegat! fet com sempre a l'últim moment i stressats però sempre divertit!

Per cert Dani, si me lees, passa'm les fotos! que no en tinc cap!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Oeoeoeoe

Visca el blog LLIURE papagayil! per fi puc comentar! ;D

Què gran la festa... gràcies a nosaltres, que no estem fent musicales perquè no han descobert la nostra gràcia dalt de l'escenari (i no he dit pas la gràcia que fem eh!)

Merci pel comentari, novata! ;D

Anònim ha dit...

Viam, Aina, si vols el Pablo que et faci un curs accelerat de què cal posar i què no als blogs... Però és fàcil, i crec que portes una bona línia editorial...
Ànims! Visca els blogs papagayils!
Crec que a la web del cau caldria crear una secció de "Blogs Cauils".
Apa, petons!!
eva

Anònim ha dit...

En termes genèrics, pots fer servir això que diu l'Eva per saber què publicar i què no ;D

Per cert, no em sembla adequat això de la secció de blogs cauils, n'hi ha cada un queee... :P

Anònim ha dit...

ostiasss...oju que aquí et faran un curso CCC "cómo hacer un blog y que alguien lo lea".

estic d'acord en que la linia editorial pinta bé, però bueno, si et desvies una mica, l'eva t'arrenglera ràpid, no pateixis!

visca el blog LLIURE, com diu l'Elena, que el primer dia de blog em vaig traumatitzar per no poder escriure-hi res!

apali, ens veiemmm

Anònim ha dit...

ei papagayota!! sort ke jo hi el guisado hi posavem una part masculina en akest ball..sino no s kuadrava x enlloc!!ns veiem!

Anna ha dit...

Visca la Festa de Nadaaaaaaaaaaaal!! yupiiiiiiiiiii!!!!

I el blog està força bé, vinga, endavant!! I lo de les intimitats per internet jo també ho trobo alucinant:P

Petonsss