diumenge, de desembre 24, 2006

ALERTA ROJA! BAYABAYATRIBOGA


Se'ns ha espatllat la tele!ha anat morint de mica en mica... primer no funcionava el comandament, després no veiem TV3,... i llavors ja no es va ni encendre.
Després de fer un minut de silenci per l'estimat aparell, els meus pares van sortir corrents en busca d'algun substitut amb l'ajuda del meu germà supertècnic en informàtica. Un dia sencer mirant preus i lamentant-se per no ser una família de classe alta.
A la tarda els he acompanyat i hem anat al Corte Inglés. Quanta gent! i Quins preus! Una tele costava el que porto estalviant durant 5 mesos! I la gent s'ho compra! per un moment he pensat: Només que estigui un any treballant matins a la granja, menjadors al mig dia, i cangurs a les tardes, potser podria pagar els primers plaços del televisor de 20.000 €! amb TDT, dolby surround, entrada USB, doble airbag de serie...!! i si estalvio una mica més, em podré comprar la càmera digital 8 megapíxels, l'Ipod version 8.0, l'últim Nokia 15410 con rayos ultrasonidos i una nina que caga, pixa, es tira pets, canta i balla jotas! Si! Ho necessito! Ho necessito per... què coi! per ser com tothom no? Així m'integraré més en la societat, em relacionaré molt més amb la gent, tindré temes de conversa: tu Ipod que prestaciones tiene? el mio me hace café!
Ara entenc perquè quan li deia a tothom : JA TINC BLOG! em miraven amb cara de boja... perquè encara estic atrassada! el blog ja no és lo ultimo que se lleva!
Com sempre, he arribat tard...
Ainetta

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Sí que és una pua que se us hagi xuscat la tele... ara vas a les tendes d'electrònica i totes són pantalla plana. Però n'hi ha de 700€, no cal gastar-se'n 20.000 xata! ;)

I segons a on encara en venen d'aquelles de tubo, les antigues... ara, tiradíssimes!

Tu no saps que el més in és el reciclatge? Si no mira aquestes tendes de roba seixantera, que duien els meus pares... als preus que va!

Així que ja saps; adquireix una altra cafetera sense tdt fins que la moda canvïi ;)

Anònim ha dit...

m'acabes de crear una necessitat, una nina que balli jotas!

I les teles de tubo estan tirades, és més si vas a qualsevol lloc on venen aquests artilugis et donen diners pq te l'emportis i alliberis espai al magatzem...

Anònim ha dit...

jo l'any passat volia regalar a mons pares una tele de tubo per la cuina...i us asseguro que no en vaig trobar més que en un lloc i una tele una mica xunga....

Amb lo que em molava la meva primera tele de casa, de quan era molt i molt petit, que per canviar de canal apretaves un botó rotllo els del radiocassette, ben xungo ell!

Ainetta ha dit...

tranquils! que al mateix dia ja van comprar-ne una! amb TDT bla bla bla pk realment de tubo va costar mooooooooooooolt trobar-ne i allò típic que es diu: "posats a comprar-ne, que sigui de lo ultimo no?"

Anònim ha dit...

ets una tifa!
jo no hauria comprat cap tele..haurieu potenciat sobretaules amb el joc de les pel·lícules, les sombres xineses, el monopoly, el teto...

Anònim ha dit...

Quan va espallar-se la meva TV, vam estar un mes sense veure ni mica de televisó i crec que els dies es feien més llargs!!! Tenia més temps... Hi va haver més contacte familiar, (el meu germà llegia!!!)...
Certament, jo tornaria al segle XIX!!!