divendres, de març 09, 2007

Il giorno di la donna

Ahir va ser el dia de la dona!!!
i em preguntareu, som se celebra el 8 de març a PAlermo?? Doncs ve, jo no sé si a BArcelona es fa també aixi, però aqui, bàasicament la festa consisteix en que les noies/dones surten de festa tota la nit i se'n va a veure BOYS, o els xavals de "Grande Fratello" a els discoteques, sisi és rollo, disbauxa de les reprimides! i se senten crits epr la nit de les dones borratxes, etc etc
Jo en canvi, com que aquest mati tenia classe de 8 a 10 (sisis, dimarts, dimecres i divendres és aixi) vaig veure "Gato Blanco, Gato negro" en italià. Fa molta gràcia veure pelis en italià! ejjeje
Doncs res, que ja he començat classes! però encara he de parlar amb alguns profes! espero que la setmana que ve estigui tot lligat ja! us passaré el parte!
Pel què fa a la resta, continuo menajnt com una gorda! crec que m'estic engreixant però bé, ja ho jutjareu vosaltres mateixos! demà faré caldo, que aquests dies està plovent i segur que entrarà molt bè!
Ci sentiamo prossimamente ragazzi!
Aina Tella, Sicilia.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

here's an invitation for you

www.lost.eu/2bbd0

please join

Anònim ha dit...

deixa una mica de menjar per quan hi anem ;) ;)

Anònim ha dit...

pasta, pasta i pasta
estic desitjant venir....
demà he quedat amb la maria per fer lo dels bitllets, i tambe parlarem amb la clara colas per veure si podem coincidir.

saps vaig anar amb la clara al gimnàs, bonissim!!!!!!

et dec un mail per explicarte moltes cosessssss. re interessant lo des sempre.....

millor que et posis gorda, no sigui que tornis com al senegal!!!
ah! i lo del mercat com el del senegal... quina poca confiança no?
segur que italia és europa?

Anònim ha dit...

així k vas anar a un boys, noooooo??
jajajajajjajaja, molt bé, molt bé!! n m'ho esperava de tu!!
(pk no kola k et vas kdar a kasa veien una peli..)

petons i k vagi mb!!!